Het is een voorrecht Thinkstat’s
webanalytics oplossingen
te presenteren.

Thinkstat geeft marketeers waardevolle klantinzichten met een scala aan webanalytics oplossingen.

Thinkstat’s oplossingen

01. Data Collectie

Creëer een digitaal meetplatform en verzamel waardevolle klantdata.

Sturen op KPI’s door technologie naar behoefte in te richten

Door de digitale revolutie vervagen de traditionele scheidslijnen tussen marketing en IT. Bij het ontwikkelen van websites, apps en datamanagementplatformen trekken marketeers en technici tegenwoordig immers samen op. In veel technologie wordt voor marketingdoeleinden klantinformatie opgeslagen. Het is daarom aan marketeers om invulling te geven aan de discipline datacollectie; een belangrijke bouwsteen voor commerciële analyse. Delta kan hierbij helpen. Bijvoorbeeld bij het ontwerpen van het digitale meetplan en bij het configureren van data opslagsystemen en analysesoftware.

Onze oplossingen

Pakketselectie

Het Digitale Meetplan

Configuratie Analysesystemen

Monitoren Datakwaliteit

02. Management Rapportage

Breng klantdata naar de werkvloer met een scala aan KPI rapportages en dashboards

Onze oplossingen

Real-time Dashboards

Automatische KPI Rapportages

Periodieke Evaluaties

Grip op klantinzicht, op het juiste moment op een interactieve manier

Het werk van een marketeer wordt een stuk effectiever wanneer hij resultaat-gedreven kan werken, door te sturen op teamdoelstellingen of eigen KPI’s. Toegankelijke real-time dashboards bieden hiervoor de oplossing. En met periodieke rapportages en evaluaties is uw directie altijd op de hoogte van de laatste resultaten. Delta ontwikkelt solide KPI presentatiematerialen, die zijn ontworpen naar de specifieke informatiebehoeften van mensen in commerciële organisaties.

03. Commerciële Analyse

Groeikansen blootleggen met diepte-analyse op digitale data

De marketingeffectiviteit verhogen door te graven naar diamanten

Wist u dat data een diamantmijn is waarin zich groeikansen voor uw bedrijf bevinden? Maar net als diamanten liggen de grootste kansen vaak niet aan de oppervlakte. Als bedrijf zal u dus dieper moeten graven en commerciële diepte-analyse is hiervoor bij uitstek de oplossing. Het kan bijvoorbeeld blootleggen waar uw marketingeffectiviteit geoptimaliseerd kan worden, hoe klanten zich over uw digitale platform bewegen, wat de kenmerken zijn van instromers en uittreders of waar kosten kunnen worden bespaard.

Onze oplossingen

ROI optimalisatie media inzet

Klantreis onderzoek

Conversie Attributie

On-site funnel analyse

04. Conversie Optimalisatie

Het nieuwe marketingdenken: val snel, val vaak. En maak van je digitale platform een effectieve marketingmachine.

Onze oplossingen

A/B Testen

Kwalitatief onderzoek

Site-interactie analyse

Grip op klantinzicht, op het juiste moment op een interactieve manier

Het werk van een marketeer wordt een stuk effectiever wanneer hij resultaat-gedreven kan werken, door te sturen op teamdoelstellingen of eigen KPI’s. Toegankelijke real-time dashboards bieden hiervoor de oplossing. En met periodieke rapportages en evaluaties is uw directie altijd op de hoogte van de laatste resultaten. Delta ontwikkelt solide KPI presentatiematerialen, die zijn ontworpen naar de specifieke informatiebehoeften van mensen in commerciële organisaties.

Jouw moment om te

schitteren is daar.

Ben niet verlegen,
zeg hallo!

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts. Separated they live in Bookmarksgrove.